Co to jest reklama uliczna?

Czy możliwe jest miasto bez billboardów? Jedni powiedzą: po latach szarości, nareszcie pojawił się na ulicach naszych miast kolor. Inni z grzeczności wstrzymają się od głosu. Jak z tematem reklam zmierzyło się Trójmiasto? W Gdańsku udało się stworzyć odpowiedni dokument, regulujący jakie działania reklamowe w przestrzeni miejskiej są dopuszczalne, a jakie nielegalne. Ku uciesze mieszkańców miasto poszło na kompromis. Reklamy zostaną zakazane w miejscach cennych z punktu widzenia krajobrazowego.


Billboard na drodze
Wprowadził: Robert Ashworth
Treści źródłowe: http://www.flickr.com
Najpopularniejszą formą reklamy wizualnej w miastach są wysokiej jakości obrazy z wykorzystaniem najnowocześniejszej technologii LED. Ta nowoczesna forma komunikacji to idealny sposób na reklamę firmy, usługi lub produktu. Ekran Led, jako dynamiczna forma przekazu, w naturalny sposób zajmuje czołowe miejsce w rankingu zauważalności, wyprzedzając klasyczne nośniki reklamy i informacji.


Prezentowane na nim spoty są doskonale widoczne o każdej porze, niezależnie od warunków pogodowych. Reklamy docierają do szerokiego kręgu odbiorców - szacuje się, że trafiają do prawie 90% osób mijających telebim. Reklama na telebimie w Trójmieście daje większe możliwości niż cały czas popularne billboardy czy plakaty i istnieje szansa, że to telebimy staną się przyszłością reklamy wizualnej w miastach. Taka reklama to dotarcia do potencjalnego klienta: .

Bilbordy miejskie
Wprowadził: Broadway Tour
Treści źródłowe: http://www.flickr.com
Reklama zewnętrzna, zarówno w dużych miastach jak i małych miasteczkach, ma przyciągać uwagę przechodniów, kierowców, wszystkich tych którzy znajdą się w jej pobliżu. Musi zdecydowanie oddziaływać na psychikę człowieka poprzez niepowtarzalny design, efekty świetlne, barwy i dynamikę obrazu. Najważniejsze, aby była zauważona i co więcej - pozostała w pamięci odbiorców.

Oryginalna i przykuwająca wzrok grafika, daje możliwość niezawodnego promowania produktów i usług. Niestety nie zdajemy sobie sprawy, jak przy pomocy stosunkowo niewielkich nakładów finansowych możemy poprawić sytuację finansową naszej firmy. Jeśli więc firma będzie zajmowała się handlem, produkcją, jeśli chcemy wypromować swój produkt – telebim sprawdzi się znakomicie.
2018/06/21
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.