Zgłaszać reklamację, reperować czy zakupić nowe – co robić, gdy psują się nasze sprzęty domowe?

W pracy czy w domu otaczamy się wieloma urządzeniami, bez których – jak nam się zdaje – nie dalibyśmy rady żyć. Zwykle co dzień używamy suszarki do włosów, czajnika bezprzewodowego, drukarki czy pralki. Wygoda, jaką dają nam tego typu urządzenia, i przyspieszenie czasu wykonywania codziennych domowych czynności, to główne ich zalety. Ale co z nimi robimy, kiedy nagle coś nam się psuje?

pralka
Written by: Kevin Wheeler
Oryginal: http://www.flickr.com
Serwis techniczny przyjdzie z pomocą, kiedy zepsuje nam się raczej większy sprzęt – lodówka, zmywarka, wielofunkcyjny robot kuchenny albo kserokopiarka. Część przedsiębiorstw w zakresie swoich usług pod wspólną nazwą „serwis techniczny” umieszcza także usługę dojazdu pod wskazany adres – do domu klienta lub firmy – i ocenę stanu niedziałającego urządzenia. Jeśli naprawy można dokonać na miejscu, bo uszkodzeniu uległa przykładowo elektronika w pralce, serwis wykonuje ją natychmiast, bez przewożenia urządzenia.

Inne artykuły

Części zamienne do naprawy agd i rtv

kuchenka mikrofalowa
Wprowadził: Candy Polska Sp. z o.o
Treści źródłowe: Candy Polska Sp. z o.o
Każde urządzenie prędzej czy później się psuje, tyczy się to w szczególności sprzętu elektronicznego i artykułów gospodarstwa domowego. Dużo z tych akcesoriów jest produkowanych w Chinach z gorszej jakości elementów.


Kiedy kupujemy produkty RTV czy AGD w większych centrach handlowych, możemy wykupić też dodatkową, rozszerzoną gwarancję, która zapewnia szybką reakcję na zgłoszenie naszej szkody (zwykle w tym samym dniu albo w kolejnym dniu roboczym). Jednak nie oczekujmy wiele kiedy psuje nam się elektryczny młynek do kawy albo ręczny blender. (http://www.zst.waw.pl/pl/konserwacja) Zgłoszona przez nas reklamacja oczywiście zostanie rozpatrzona, ale albo pieniądze zostaną nam zwrócone, albo dostaniemy dokładnie taki sam produkt ze sklepowej półki, jaki oddaliśmy do reklamacji. Niestety, ostatnio często słyszy się, że reperowanie małego AGD po prostu się nie opłaca, bo sprowadzenie części zamiennych przez serwis techniczny oraz zreperowanie urządzenia może być dużo droższe, niż zakup nowego egzemplarza. Część sklepów nie naprawia sprzętów, żeby uniknąć ewentualnych nieporozumień w relacji klient-sklep (http://www.zst.waw.pl/pl/) i woli od ręki rozwiązać sprawę reklamacji w sposób pożądany przez klienta.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.